Подібні
семінари відбуваються по усій Україні в рамках міжнародного проекту
"Розуміємо права людини" за підтримки Фонду «Пам'ять,
відповідальність і майбутнє», Фонду Шоа Інституту візуальної історії та освіти
Університету Південної Каліфорнії (США) та Архіву «Примусова праця 1939-1945.
Пам'ять та історія» (Німеччина).
Автор-упорядник
посібника Олександр Войтенко.
Кожний учасник семінару одержав безкоштовно вищеназваний
посібник та диск з матеріалами відео свідчень. Пропоновані матеріали можуть
бути основою для спецкурсів з історії, правознавства, суспільствознавства, а
також мають інші можливості використання для навчальної, освітньо-виховної та
громадської роботи.
Зміст
посібника:
1. Ідентичність
та людська гідність.
2. Право на
життя.
3. Заборона
дискримінації.
4. Право на
справедливий суд.
5. Заборона
катувань і нелюдського ставлення.
6. Праця,
вільна від примусу.
7. Право на
вільне пересування.
8. Приватність
та її межі.
9. Свобода
думки, совісті та віросповідання.
10. Права
дитини.
Учасники
семінару також ознайомилися з новинками літератури, що містять нові методики і
підходи до викладання історії та суспільних дисциплін і одержали нові
посібники:
«Назустріч
пам’яті» - методичні розробки уроків по
темі Голокосту з диском фільму С. Буковського «Назви своє ім’я» та відео
свідченнями;
«Голодомор
1932-1933 рр. Людський вимір» - методичні розробки уроків по темі Голодомору з диском відео свідчень –
уривків з фільму С.Буковського «Живі»;
«Разом на одній
землі: історія України багатокультурна» - навчальні матеріали по історії
України на основі використання першоджерел та завдань до них;
«Спільна історія.
Діалог культур» - навчальні матеріали –
українська частина міжнародного проекту країн регіону Чорного моря, присвячені
взаємовпливам культур народів, що населяють Україну, та є сусідами України.
Усі посібники
мають відповідні грифи Міністерства освіти і науки України і можуть бути
використані для проведення факультативних курсів, курсів за вибором та
фрагментарно в основних курсах історії, правознавства, суспільствознавства та у
виховній позакласній роботі.
Немає коментарів:
Дописати коментар